I përshkruar si "avioni më i madh dhe më efikas në botë me dy motorë", Boeing 777X fillimisht ishte planifikuar të hynte në shërbim në vitin 2020, por vënia në funksion i avionit është përballur me vonesa.
Tani që pritet të fillojë punën në vitin 2025, tipari i veçantë i avionit janë padyshim majat e tij të palosshme të krahëve – e para për aviacionin komercial.
Por si do të duket nga brenda? Këtë muaj, Boeing shfaqi me krenari një version testimi të 777-9X, një nga dy variantet 777X, në Farnborough Airshow, një ngjarje e tregtisë së aviacionit me bazë në Mbretërinë e Bashkuar, duke ofruar një aluzion se çfarë mund të presin pasagjerët.
777 ka qenë një sukses i madh për Boeing që kur filloi shërbimin në 1995, dhe mbetet avioni më i shitur me trup të gjerë. 777X vijon nga 777-300ER popullor, por i vjetër, dhe duket se do të bëhet një nga avionët kryesorë të prodhuesit të avionëve.
Një nga gjërat më të dukshme në lidhje me aeroplanin eksperimental, përveç faktit që ai është i mbushur me pajisje monitorimi, është se sa i madh është.
Me një gjatësi prej 251Feet, avioni mund të mbajë 426 pasagjerë me dy klasa dhe është më i gjatë se paraardhësi i tij 777-300ER (242 Feet e 4 inç) dhe Airbus A350-1000.
Në aeroplanin demostrues, pjesa më e madhe e hapësirës brenda kabinës aktualisht është zënë nga stacionet e testimit, së bashku me rezervuarët e mëdhenj të ujit që përdoren për të balancuar avionin gjatë kushteve të provës.
Megjithëse avioni ka të njëjtën gjerësi të jashtme si 777, muret e tij anësore janë më të hollë, kështu që ka vend të mjaftueshëm për 10 ndenjëse në klasën ekonomike.
Pastaj janë dritaret. Jo vetëm që janë rreth 16% më të mëdhenj se ato në 777, por janë instaluar edhe më lart në trup për t'u siguruar pasagjerëve më shumë dritë natyrale dhe një pamje më të mirë.
Brenda demonstruesit 777-9X nuk kishte kosha të sipërm, por Boeing ka deklaruar se ato të vendosura në bord do të jenë në gjendje të mbajnë dy herë më shumë se kazanët e zakonshëm dhe kërkojnë 40% më pak forcë për t'u mbyllur.
Sipas Boeing, tiparet më të mira të familjeve 777 dhe 787 Dreamliner janë bashkuar për 777X, me avancime të shtuara dhe ngjashmëritë janë të dukshme.
"Ai ka të njëjtat karakteristika të pasagjerëve si Dreamliner," shpjegon Julie O'Donnell nga ekipi i komunikimit të aeroplanëve komercialë të Boeing. "Pra, ndriçimi LED dhe lagështia më e mirë."
Avioni 775,000 paund është i pajisur me motorë General Electric GE9X, motorët më të fuqishëm të montuar ndonjëherë në një aeroplan komercial. Këto djegin 10% më pak karburant sesa ato të përdorura në 777-at aktualë.
Brenda kabinës, kuverta e fluturimit përfshin ekrane me prekje, duke lejuar dy pilotët të ndërveprojnë me pjesën e tyre të ekranit të poshtëm njëkohësisht.
James Hanley, një nga pilotët testues në bordin e avionit, ishte plot lëvdata për sistemin "modern", duke treguar se ishte një goditje nga pilotët.
Një nga kontrollet e shumta të vendosura brenda përdoret për të operuar krahët e palosshëm të avionit, të cilët kanë një hapësirë prej pak më shumë se 71 metra.
Krahët polimer të përforcuar me fibër karboni u projektuan posaçërisht për të mundësuar që aeroplani të futej në të njëjtat porta, rrugë lidhëse dhe pista si 777.
Ndonëse kjo veçori e dizajnit nuk është e pazakontë për avionët luftarakë të Marinës të ndërtuar për ulje në një aeroplanmbajtëse, kjo është hera e parë që janë vendosur majat e krahëve të palosshme në një avion komercial.
Si rezultat, Administrata Federale e Aviacionit të SHBA-së ka hartuar rregullore të reja për 777-9X dhe 777-8X, avionët e saj ‘motra’.
777-9 i është nënshtruar testimit "rigoroz" të fluturimit, si në tokë ashtu edhe në ajër, dhe ka bërë përparim të mirë, sipas ekipit të testimit.
Avioni bëri fluturimin e tij të parë në janar 2020 dhe tani ka më shumë se 2,400 orë fluturimi të regjistruara.
Nuk ishte vetëm pjesë e shfaqjes statike në shfaqjen e parë ajrore të Farnborough që do të mbahet që nga viti 2019.
Të pranishmit u trajtuan me një shfaqje ajrore spektakolare në të cilën avioni fluturoi në një kënd pothuajse vertikal, përpara se të kryenin një numër manovrash mbresëlënëse, për kënaqësinë e turmës poshtë.
"Unë kurrë nuk lodhem duke parë njerëzit, duke parë aeroplanin duke fluturuar," tha O'Donnell për CNN Travel pak para shfaqjes mahnitëse.
Avioni tani është kthyer në Boeing Field të Seattle dhe ka "rifilluar aktivitetet e rregullta".
Kjo paraqitje e fundit e profilit të lartë vjen disa muaj pasi Boeing njoftoi se dërgesa e tij ishte shtyrë në vitin 2025 për shkak të "një vlerësimi të përditësuar të kohës së nevojshme për të përmbushur kërkesat e certifikimit".
Boeing ka marrë rreth 376 porosi për 777X.
Qatar Airways do të jetë linja ajrore e parë që do të marrë avionin, sipas shefit ekzekutiv Akbar Al Baker, i cili u tha gazetarëve në Farnborough Airshow se ai po konsideronte të vendoste një "rend më të madh".
Linja ajrore transportuese shtetërore e Katarit vazhdoi të finalizojë një porosi për 25 nga aeroplanët 737 MAX 10 të Boeing, ndërsa Delta Air Lines njoftoi se planifikon të blejë 100 nga varianti më i madh i Boeing 737 Max, i cili gjithashtu ishte i ekspozuar në ngjarjen e hapësirës ajrore.
0 Comments: